lördag 21 januari 2012

Goda sticks

Ibland kan farbror/tant postisen allt vara riktigt snäll. Tänk, att bara släppa ned en förpackning goda sticks i brevinkastet! Det enda dumma var väl, att det var en massa fånig plast runt om. Fast vi, och särskilt den förtalade Kapten Rödskägg, vill särskilt förtydliga att det inte är vi som slitit upp plasten kring tidningen Kattliv och godiset.


Findus: Nu vill jag påjama, att det faktiskt är matte som håller på att ta bort plasten på bilden.

Bilanx sticks med nötkött- och leversmak var jättemumsiga. Nu ska vi bara försöka få matte att hitta en affär som säljer dessa. Får nog skicka ut henne på en shoppingrunda idag efter jobbet.

11 kommentarer:

  1. Jamarn's måste vi testa/Nospuss

    SvaraRadera
  2. Tänk att jag fick oxå den där tidningen med inplastade sticks igår :)
    Här är det matte o husse som levererar posten , för vi har en sån där brevlåda ute vid vägen och där får jag ju inte tassa.
    Min matte säger att man kanske kan köpa dom där sticksen på Maxi kanske ?? Dom säljer ju Bilanx kattmat i alla fall.

    SvaraRadera
  3. I morgon ska vi få smaka de där sticksen på öppet hus. Hoppas de är goda och att nån snabbt hittar var de kan köpas.

    SvaraRadera
  4. Dom jamar goda stickisarna finns på ICA Kvantum, det har vår matte kollat in.:)

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHAHA! Er påse och tidning var jättehel och fin jämfört mot vår när matte kom hem... Här har vi två stycken proffessionella mat/godistjuvar, jag skall inte peka ut någon men kan säga att de är killar båda två. Matte hittade tidningen med plasten avsliten, stickisförpackningen söndertuggad/söndersliten i smådelar och något spår av stickisarna existerade inte. Matte var mest lättad över att det inte såg ut som att vi hade fått i oss några större mängder plast och att tidningen bara hade tuggmärken men var hel. Om stickisarna var goda eller inte har vi inte talat om för matte, men hon gissar att de var oemotståndliga... *fnissjam* Vi får skicka iväg matte att köpa mer nu när hon kan se på bilden vilken sort det var...
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  6. Vi fick också det där, fast här kommer posten i en brevlåda vid gatan. Helt oåtkomligt. Tyvärr måste jag meddela att jag inte gillade sticksen alls, ville inte ens smaka. Och Puff spydde upp sin bit. Det blir mycket över till Piff.

    SvaraRadera
  7. Trevlig post! Ni var duktiga som inte bröt er in i godiset när det bara låg sådär.Nosbuff

    SvaraRadera
  8. Åhh va häftigt!!! Mamma brukar köpa dem där på Coop i stan till min brorsa. För han är den enda som gillar dem. Kanske ni har ett snällt Coop också ;) som säljer massa av dem. Syster Bus äter Bilanx andra runda godisar som kallas Energy nånting.. Och mamma undrar hur syster Bus kan ha så mycket energi jämt *fniss*, jag har lärt mig att Energy betyder just ENERGI *fnissar högt*.. Men mamma har nog missat det! *fniss*

    Nosbuff och Tass

    SvaraRadera
  9. Åh, den tidningen fick vi också igår!
    Frank var genast framm när han och jag fick en stix att dela på, jag hann inte ens nosa innan drummeln hade stoppat i sig hela! :O
    Matte gav mig då en egen, men jag tyckte nog inte att den var så god. Gillade bättre det rasande goda godiset vi fick av Kjelle Bus *kuurrrrr*

    SvaraRadera
  10. Kul med ätbar post *fniss*
    Dom stickisarna har vi smakat på för länge sen, dom är goda ;-)

    =^.^=

    Nosbuff

    SvaraRadera
  11. Låter mumsigt. Det var ju en katt på tidningen så det var ju självklart er post :-)

    SvaraRadera