fredag 8 april 2011

Viktigt meddelande





OBSERVERA!
MYCKET WIKKITIGT MEDDELANDE!


Många av oss tassar ofta och gärna in till bloggkatten Wikki på Metrobloggen. Nu verkar det som om vi kanske får lite Wikki-abstinens en liten tid. Wikki lämnade detta tassavtryck i kommentarsfältet hos oss. Så skönt att få veta, att ingen elaking kommit och kattnappat hennes underbara blogg!


Få inte panik! Wikki försvinner inte! Min blogg kommer bara att vara lite glapp ett tag p g a att Metro flyttar den till Wordpress. Jag vet inte när den kan börja bete sig normalt igen! Håll ut! Jag försvinner inte! Men innan jag kan få allt att fungera igen kan jag inte blogga. Är du snäll och hjälper mig att meddela detta till våra bloggvänner, så de inte tror att nåt annat KATTastrofalt hänt! 
NosPuss Wikki
Vi kände att detta var samhällsinformation i stil med Anslagstavlans informationsfilmer. Hoppas att det kan hjälpa till att dämpa paniken hos alla oss Wikkibloggläsare som annars hade börjat bita på klorna av nervositet.

7 kommentarer:

  1. Tack för infon. Bra att veta. :) Skall bli spännande att få se när det är färdigt hos Wikki.

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Går inte att jama för lite.
    Ingen får tro att hon försvinner. :-)

    SvaraRadera
  3. Visst är det viktig samhällsinformation i stil med Anslagstavlan :)
    Visst hade man undrat annars vart Wikki tagit vägen ??!!

    SvaraRadera
  4. Ang min blogg: jag kommer att ha den gamla adressen kvar, så det blir ingen skillnad! Det är bara att Metrobloggen får WordPress som bas och alla dess fiffiga funktioner!
    Problemet är bara att överföringen ”som inte skulle märkas” den tog merparten av alla kommentarer, flera blogginlägg försvann och utkast, dessutom alla mina länkar och annat smått och gott!
    Så ni hittar mig på vanliga adressen http://metrobloggen.se/wikipedia/
    Men den som har haft en länk med metrobloggen och en massa siffror i slutet ska ändra till ovanstående!
    Fast närmaste tiden kommer kanske att gå åt till att försöka få ordning på allt!
    TassKram Wikki

    SvaraRadera
  5. Bra att Wikki använder alla kanaler för detta oMISStliga meddelande. Annars hade risken för avbitna klor varit akut.
    Vi håller tummar och tassar att flytten flyter på som den ska!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  6. MKT viktig info.
    Tazz o Kram

    SvaraRadera
  7. Sån här viktig samhällsinformation borde TV ta upp också! Och Uppdrag Granskning kunde gott ta upp problemet med försvunna kommentarer och inlägg! Nu verkar det i alla fall fungera hos Wikki igen. Puh.

    SvaraRadera